Overblog Suivre ce blog
Editer l'article Administration Créer mon blog

 

 

    A lotta cuntra à spiculazione può piglià , secondi i paesi , parechje forme :  tradiziunalmente "splusiva " in Corsica , forse in modu  più pusitivu  in certe rughjoni d'Auropa . Dapoi parechj'anni si sviluppanu l'occupazione di casali e alloghji vioti da famigle in difficultà , sustenute da gruppi militanti naziunalisti rivuluziunari . Un modu d'azzione populare ,   periculosu puliticamente per u putère e e forze di ripressione, una rimessa in causa ideulugica  e pratica di u "dirittu di pruprietà " e di a legge di u soldu .

In Corsica , l'occupazzione di case sicondarie da famiglie corse in difficultà , pruposta da l'associu Ponte Novu ,puterebbe custituì una manera nova di rimette in ballu a "lotta di massa" .

 

 

Un contu resu ( in talianu ) di un'azzione di i Rivuluziunari romani di u Movimento Sociale Per l'Auropa : 

 

http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/s720x720/564135_355364154546777_1759549234_n.jpg

 

      Con 25 famiglie in emergenza abitativa questa notte il Movimento Sociale per l’Europa ha occupato lo stabile abbandonato di via Clitunno/via Reno, nel quartiere Trieste Salario, quartiere storico di Roma. E’ iniziata la nostra lotta contro la crisi e la dittatura della speculazione. E’ iniziata l’Euroribellione per riprenderci il futuro. La nostra Europa si chiama casa, lavoro e socialità. Oggi, con centinaia di famiglie in emergenza abitativa, ancora senza un tetto e pronte alla mobilitazione, nasce il Movimento Sociale per la Casa. Per costruire la nostra Europa fatti no parole! Contro il sistema, contro i partiti corrotti, venduti e ladroni, per un grande Movimento Sociale europeo!  

 


Partager cet article