Overblog Suivre ce blog
Editer l'article Administration Créer mon blog

 

 

  I 13 , 14 e 15 di lugliu , s'hè tenutu in Grecia , inde a città di Saloniccu , l'evenimentu internaziunale " Acropolu cuntra Wall Street " .

A stu scontru , decisu e urganizzatu in Roma da u "Movimento sociale Europeo " hanu participatu militanti rivoluziunari venuti di parecchj rughjoni d'Auropa e attori di a resistenza patriotica greca , per ramintà i legami indissolubili tra i nostri populi e a neccessità di cumbatte inseme di pettu a l'aggressione di a dittatura bancaria e mundialista .

 

Una sulidarità mess'in pratica u primu ghjornu di sta manifestazione , inde a piccula città di Xanthi , a 200 km di Salonnicu , incu a distribuzione di produtti di prima neccessità a una populazione tocca da e difficultà e da l'assenza vergugnosa di u statu grecu a fiancu a u so populu . U sensu di sta dimarchja fù spiegatu da i principali urganizzatori grechi di sta ghjurnata di sulidarità auropéana , Iannis Kurianidis ,presidente di u "Fronte Ellenicu " Dimitris Zafeiropoulos , direttore di i ghjurnali "Patria Hellas" e "Eleutheros Kosmos "e Manus Konstas , presidente di u "Fronte Naziunale grecu ".

Hanu dinu pigliatu a parolla raprisententi di u "Movimento Sociale Europeo" e di u "Movimento Sociale Republicano" a nome di i militanti d'Auropa in lotta per a liberazione di u "vecchju cuntinente " .

 

 

 

U lindumane s'he tenuta in Salonicco , inde a sala di l'Hotel Imperial , una cunferanza publica , cuperta  da à stampa greca e a televisiò . I participanti hanu ramintatu i fundamenti ideologichi di l'opposizione tra " l' Acropolu  e Wall Street ", tra  a civilisazione Auropea e a barbaria  capitalista e finanziaria chi pritende  mette a ghjinochji i nostri populi .

Prima di lasciarsi ,i militanti prisenti si so prumessi di fà cresce a mossa e di caminà inseme nant'a strada di l'unità e di a Rivoluzione . Juan Antonio Llopart , presidente di u MSR ha datu a i fratelli grechi un ramu d'alivu d'Ampurias , prima culunia greca inde a peninsula iberica . Un simbulu furtissimu di a storia e di l'identità cumuna di i nostri populi e un'emuzione tamanta per l'assistanza , incu a speranza chi , di sta grana suminata in Grecia , nascerà un muvimentu putente , per l'Auropa e a libertà .

 

a squadra

 

 

 

 

 

 

 

Partager cet article