Overblog Suivre ce blog
Editer l'article Administration Créer mon blog

 

http://referentiel.nouvelobs.com/file/4665429.jpg 

 

 

  Sta frasa di u babbu di a patria è e tribulazione attuale di a SNCM ci ramentanu chì a maestrìa di i mezi di trasporti ferma l'unu di l'assi maiò di a rivindicazione naziunale corsa, una tapa vers'a suvranità economica è pulitica di u nostru paese. Hè venuta l'ora di a mossa populare per a cumpagnia corsa di trasporti marittimi.

 

Per un scurdassi di a rispunsabilità di a classa pulitica isulana ind'ù scumpientu attuale, un articulettu strettu di u primu numaru d'IPATIA, u ghjurnale di l'omi liberi di Corsica :

 

http://2.bp.blogspot.com/-iCFal3lvYRE/Uj_9M9uBHqI/AAAAAAAAADQ/IkaPt7au_1w/s1600/Ipatia.jpg

 

 

                                                         DELENDA CARTAGO !

 

 U votu, puri di magiuranza corta, di a CTC à favori di a DSP ( delegazione di serviziu publicu ) pà a SNCM ci rinvia à a mancanza di curraghju puliticu di i capi di a Corsica di pettu à una scelta maiò pà l'avvena di l'ecunumia corsa. Pà un vulè da capu à a maffia marsigliesa, sindacali è patrunali, di u portu foceanu è a dittatura statali francesi, a CTC hà prifiritu sacrificà l'intaressi strategichi di a Corsica à quiddi di a putenza culuniali francesa. A "pistola suciali" nant'à u capu, Giacobbi è d'altri ani lacatu cascà arc'e barca ! A libartà è a dignità naziunali si vincenu cù a lotta puri à prezzu di suddori è di sangui. Pasquale Paoli avia dittu "l'avveni di a Corsica è nant'u mari", allora ci voli à lampà a SNCM in fondu qualfussini i cunsiquenzi suciali o pulitichi !

 

Delanda Cartago : ci voli chì a SNCM affundessi parchì a Corsica campessi .

 

L.D.

Partager cet article