Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

http://corse.france3.fr/sites/regions_france3/files/styles/top_big/public/assets/images/2014/05/07/affiscia_suttanaccia_mubilisazioni_2014-640px.jpg?itok=hwubRy0S

 

 Una nazione viva s'era addunita pè i carrughji d'Aiacciu stu sabatu 24 di maghju à a chjama di u cullettivu "Parlemu Corsu". L'anima è u sangue d'un populu sanu eranu quì per cantà, pè ragghjunà, è ancu à spessu per ughjulà à a ripubblica culuniale è anc'à l'umanità sana u so amore pè a lingua materna, quella di nostri antenati ch'impetonu à i Mori è i Francesi, quella di e nanne è di e prighere, ch'ella ci sussura u sangue ind'è nostre vene è i fiumi pè i valli.

 

Si vedia sola una communità in ss'accolta : a communità storica è di u sangue ! I riprisententi  d'altre cummunità Europee in brama di libertà ( catalani, uccitani) eranu prisenti ma nissuna cummunità di destinu ( So ch'un ci hà manc'appena surpresi ).

 

Avà tutti a sanu, l'alburia di i populi europei si pesa, è pè u nostru populu dinù, sinteremu prestu u Diu ribombà sott'u sole di a Dignità Suprana .

http://www.corsenetinfos.fr/photo/art/default/6661170-10048797.jpg?v=1400883161

 

Cuufficialità di a lingua corsa, subitu !

 

A Squadra

Partager cet article